Anmälan till heldag om AI för mindre företag 18 april 2023

Ange för- och efternamn här
Ange vilken organisation du representerar.
Delta? (obligatorisk)
Ange vilka pass för dagen du vill delta i.
Delta online? (obligatorisk)
Vill du delta på plats eller online?
Prenumerera?
Markera rutan om du vill ha epost från AI Lund.
Integritet och samtycke
Vänligen läs den policy och de regler som vägleder hur Lunds universitet behandlar de personuppgifter som samlas in i detta sammanhang.
Jag är införstådd med den policy och de regler som vägleder hur Lunds universitet behandlar de peronuppgifter som jag frivilligt lämnar här.
Jag är medveten om att arrangörerna kan fotografera eller filma under arrangemanget i syfte att publicera på universitetets webbplatser eller i andra offentliga medier. På plats kommer jag att informeras om hur jag undviker att bli fotograferad eller filmad och vem jag ska kontakta för att påverka hur mina personuppgifter behandlas. Om det är ett onlineevenemang kan huvudpresentationen spelas in för publicering på Internet. Diskussioner efter huvudpresentationen kommer dock inte att spelas in.